poniedziałek, 3 listopada 2014

PRZEPROSINY + INFO #2

Witam was wszystkich i już na wstępie chciałabym bardzo, ale to bardzo przeprosić was za moją dłuuuuuuugą nieobecność na blogu. Niestety mój rok szkolny nie zaczął się zbyt dobrze i co chwilę mam jakieś sprawdziany, kartkówki albo dłuższe wypracowania (np. rozprawki). Jednak chodzenie do najlepszej szkoły w mieście zobowiązuje... Jeszcze raz was przepraszam i mam nadzieję, że mnie zrozumiecie, bo o przebaczenie nie mam prawa prosić. Tak więc w najbliższym czasie nie pojawi się żadnen dłuższy rozdział, ale za to mogę wrzucać wam trochę moich bazgrołów i takich tam :)  Jeżeli mielibyście jakiej wskazówki dotyczące czegokolwiek (to może być wszystko) to piszcie. No i to by było na tyle. Papatki cium :***
A to jeden z moich bazgrołów ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz